Onsdag 26/9

Varit ledig från jobb men har ändå 1000 grejer som jag har fixat.
Först tog jag en snabb latte och kollade in väninnas nya date, godkänd!
Sen var det bank och PS-ärenden.
Angående PS grejen så tyckte jag ledningen var lite struliga men efter ett samtal, där jag tuffade, till mej så ändrade de helt attityd och var såååå tillmötesgående.
Skönt att man kan få lite positiv respons när jag tuffar lite sådär...
Sen åkte jag och storhandlade.
Innan kunde jag åka och storhandla med alla 3 barn, men sista gångerna har det varit jobbigt, minst sagt.
De ska bara HA hela tiden, och när man säjer NEJ! tar det så lång tid att handla.
(Tänk vad annorlunda det blev med att ha barn mot vad man trodde innan, jag trodde ALDRIG att jag skulle ha tjatiga barn, jag trodde att bara man sa NEJ en gång skulle de lyda och lyssna).

Så att handla själv går både lätt och snabbt.
Hämtade barnen och åkte hem och stekte hamburgare.
Nils kom hem och vände.
Han åkte efter kvällsmaten till Karlskoga, där han ska jobba imorgon.
Och då tyckte han det var lite jobbigt att köra imorgon bitt, så nu kommer han upp ikväll och kan sova på Hotell.

Jag själv ligger här nu i sängen mellan mina 3 barn, vi har kollat Idol, jag mailar OCH ska slappa.
Har bullat upp med glass och såna där goda godisar jag köpte, Maltesers.
Taskigt att ligga här mellan barnen och käka, tänk om de vaknar, GUUD vad besvikna de skulle bli............

I morgon ska jag stå och lansera mej själv som Hansacompagniets egna PERSONAL SHOPPER.
Såg utkastet idag till annonsen, det såg ganska proffsigt ut ändå...
Håll tummarna!


Kommentarer
Malin

Jag är alldeles för snäll, typ gör vad som helst bara du är tyst ;) Nej innan man får barn har man en massa principer och listor på vad man ska och inte ska göra.. Undra vart dom tog vägen. Här hemma finns dom inte kvar iaf ;)

2007-09-26 @ 22:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0