Onsdag 12/9

idag e det faktiskt lite synd om mej, för att jag är sjuk, förkyld och hostig.
Det känns som jag hostar ut lungorna.
Så jag har FAKTISKT varit hemma och tagit det lite lugnt...(så lugnt jojan kan ta det iallafall).
Numera cyklar Måns hem själv från skolan, de dagar jag e hemma tidigt.
Nils cyklar med honom dit och jag ringer när jag kommit hem så skickar fritidspersonalen iväg honom.
Han blir omedelbart STOR i och med detta stora uppdrag!
Hämtade Kalle och Ingrid.
Och Ingrid, hon leker med dockor mest hela tiden.
När jag hämtade henne hade hon bäddat ner kompisen Lovisa i docksängen och satt sen och klappade och vysadde henne.
Så gulligt!
Hon ska ha med sin docka, hon fick av Farmor och Farfar, överallt och hela tiden.
2 dagar i rad har den varit med på dagis.
Sen ska hon ringa "FAMON" (farmor) hela tiden, hela eftermiddagen har hon tjatat om det.
Till dagisfröken sa hon innan hon åkte hem:
-Ninni åka famon nu!

Nils han är på föräldramöte i skolan ikväll.
Det e sånt vi slåss om, att gå på föräldramöte (för det e så kul).
Men idag vann han...eftersom jag är sjuk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0