Lördag 29/9

Idag var jag på Hansa comp igen, 12-16.
Idag var det både LångLördag, 15-årsjubileumsdag och Modevisning så det var mkt folk i rörelse.
Idag fick jag mkt positiv respons och jag fick t.om berätta om mej själv, lämna ut info-kort m.m..
Så det kändes kul!

Måns lekte med Markus ute i Husie (hans gamla bebis-kompis, Liselotte och jag är med i mamma-gruppen).
Markus och Måns e lika fotbollstokiga, de spelade fotboll ute i ösregnet i 1 1/2 tills Liselotte fick DRA in dem i huset.
Jättekul för dem!
Kalle var på Kalas hos kompis Hugo, så Nils och Ninni fick en egen dag.
De åkte runt och kollade handukstork, toalettstol, basu grejer m.m.
Nils, han körde ut och in i stan och hämtade och lämnade.
De hälsade till o med på mej, Ingrid blir nästan lite blyg när hon ser Mammisen på annat ställe än i huset eller så.
Hon sticker in sitt lilla pekfinger i munnen och ser blyg o gullig ut!
Nils hämtade sen upp mej och vi åkte och köpte handdukstork och hämtade Måns.
Vi var nog inte hela familjen förrän klockan 18.
Måns, han vill aldrig gå o lägga sig OM det inte är för att han ska spela match dagen efter.
Imorgon ska han spela match och då minsann är han så noga med läggdaxet.
Han duschar, borstar tänderna som värsta snälla väluppfostrade pojken.
Ikväll var han sån...

Moster Sigrid har kommit ut hit i kväll....efter mkt vel :)
Barnen blev sååå glada när hon kom och tycker det e så kul!
Vi har ätit gott och umgås, nu sitter hon o skriker att jag ska sluta med "datandet".
-Johanna! Kom nu, kom o sätt dej ochj PRATA, skvallra och berätta en massa saker.
Så jag får väl hitta på något så hon blir nöjd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0