Helgen 31/8-2/9



SÖNDAG
Vi bodde över i Abbekås och åt en god och lång frukost.
Tog det lugnt hela förmiddagen och vi alla hade så mkt att prata om.
Efter tackat för oss åkte vi väl hem vid 14 tiden och körde förbi Thysells i Svedala.
Där hade de 70% rabatt...så efter mkt vel så inhandlade vi en ny bäddmadrass.
SÅÅÅ som Nils tjatat om att han har haft ont i ryggen.
Våra sängar är 14 år och bäddmadrassen likaså, så det var faktiskt på tiden att vi bytte.
På kvällen hyrde vi hela familjen film "Göta Kanal" (inte bra).
Sen kröp vi ner i vår "nya säng" kändes det som och var sååå nöjda över vår trevliga helg.
Kul att träffa gamla trevliga kompisar igen.
För det är det väl när allt känns hur naturligt som helst och det känns som det var igår när vi träffades sist!


LÖRDAG
Jobbade på Factory hela dagen.
Mkt att göra.
Nils och barnen hämtade upp mej i stan senare (jag fick 45 min tills de kom så jag satte mej i lugn och ro på espresso house och AVNJÖT en latte i frid.....).
Vi körde sen till ABBEKÅS, där vi var hembjudna till Fam. Forslin.
Gamla kompisarna Peter och Maria med barnen Ebba och Björn.
Det var typ 2 år sen vi sågs, så det var skit-kul att träffas igen.
De hade hunnit bygga nytt hus (super-fint) och lite allt möjligt hade hänt.
Vi blev bjudna på super-middag och vin och det var så trevligt.
Björn och Ebba (som är världens goaste ungar) tog hand om våra barn, så man kan säja att vi hade en väldigt lugn och trevlig kväll tillsammans med Forslinarna.
Underbart att få bli servad!


FREDAG
Eftersom barnen var lediga träffade jag Poonam och Natalie.
Vi 5 tog en tur till Svedala outlet (vilket jag varmt kan rekommendera)....
Där har de mkt fina och prisvärda barnkläder (miniature, ticket to heaven m.m.).
vi åt sen lunch på Mcdonalds där Ingrid och Natalie for runt som 2 busiga och vilda små flickor.
Kalle han var snäll och hjälpte mamma med att hålla styr.
Besökte sen "kids and friends"...ännu en nyfunnen affär med både dam och barnkläder ute i Borgeby.
Där hade de nog ALLA märken som JAG gillar (Day, Odd molly, tommy hilfigher, wheat, petit bateau, lili gaufrette, minature ralph lauren, burberry m.m.).
Så dit kan man ju inte åka fler ggr :)
Nils ringde och sa att han slutade tidigare så jag hämtade Måns och vi hade en lugn och skön hemmakväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0