Torsdag 25/10

På förmiddagen idag kom Anna & Pauline förbi på en fika.
De hade ärenden neråt Skåne...
Anna, hon är en sån gullig Faster, tycker jag.
Innan hon kom hit åkte hon och pussade på mina barn på DAGIS! Är inte det helt gulligt!???
Kalle och Ingrid hade givetvis blivit jätteglada!!! och lite smått överrumplade.
Efter vi fikat åkte jag och fixade saker och hämtade barn och lagade mat.

På kvällen var jag bjuden på en såkallad Tjej-kväll på Mäster Johan i Malmö.
Jag bjöd med Poonam, så vi möttes upp och gick på Tjej-kvällen, där de visades kläder, nagelbyggnad, håruppsättningar, tyg o design.
Där drack vi ett antal glas Champagne.
Precis innan vi skulle gå så skulle Tävlingen avgöras.
Man hade fått lägga sitt visitkort, eller en lapp (i mitt fall så), Vinsten var en "Övernattning för 2 på Mäster Johan", (typ M-ö "high-class" Hotel).
-JOHANNA INGVARSON! hörde jag läsas upp.
Jag har nog ALDRIG vunnit ngn tävling förut, det var nog första gången i mitt liv!
Så det var ju jätteroligt!
Ngn gång under 2008 kan jag och min man (som jag då väljer) övernatta i Malmö på ett Hotell, lyx.
Efter det, när vi skrattat färdigt, Poonam och jag , traskade vi vidare och käkade en god bit mat och drack ännu fler glas Vin.
Där satt vi och tjattrade och skrattade, tills jag tog bussen hem till Vellinge på kvällen.
Det var typ evigheter sen man åkte buss med en massa glas vin och champagne i sig.
hihi.....


Kommentarer
charlotte

Va' kul!!!

2007-10-26 @ 20:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0