Onsdag 3/10

Idag fyller FASTER, SVÄGERSKA OCH LILLASYSTER KARIN 37 ÅR!!!
Karin...ja hon är min svägerska och även en utav mina bästa väninnor!
Hon är rolig (fast det vet hon inte), lite egen, snäll och cool.
Synd att vi inte bor närmare varandra för då tror jag både vi hjälpts åt, umgåtts och kanske haft ngt spännande företag ihop!???

Klockan 10.00 idag så hade jag möte med Centrumledaren på Hansacompagniet och Monopolet-projekledaren angående Personal Shopper jobbet.
Jag hade både förberett och tuffat till mej innan, OCH...det gick bra!
Jag fick som jag ville, fakturera Hansa, gratis reklam, visitkort och info.blad.
Herregud! De ska vara GLADA att de fått mej, jag är bra på detta och det vet jag!!!
Så det blir nog bra,....OM ngn bokar del vill säja.

Sen lunchade jag med väninnan Cissi, som bara stod där helt snygg, fräsch och trevlig utanför Bagericafeét och väntade på mej.
Lunch och snack!
Sen bara var jag tvungen att svänga förbi "Fideli och konungen" och där var jag bara tvungen att köpa ett "Green Gate" överkast till Måns.
Kalle har ju ett och även Ingrid så ett ljusblått med vita stjärnor fick det bli!
Sen var jag tvungen att åka till både Optimera (köpa toalettdörrshandtag) och till Ikea (trapp-hall-lampa).
Sen hämtade jag barnen,......
Kalle var som "vanligt" hemma hos Adil, hans snälla mamma som ALLTID har 6-7 pojkar hemma hos sej.
Där fick både Måns, Kalle och jag och Ingrid äppelpaj och goda danska plättar (som jag tog receptet på).
Cecilia, mamman, hon är så snäll.
Väl hemma så hade Rörmokaren kommit på plats, så nu har vi element där uppe, OJ! det börjar bli varmt till o med.

Nils, han är på "Kick-off" i Göteborg med jobbet, ska på föredrag, träffa Fotograf-kompis Marcel, äta ute på lyxig Restaurang, ranta hem sent på natten, och sova på Hotell....
Jag, har lagt barnen, Sigrid har kommit hit och faktiskt lagat mat till mej.
Jag har lovat henne att lära att lägga ut och sälja på Tradera!!!
Men just nu.....så ligger vi i sängen o kollar TopModel (helt mesigt tycker jag).
Jag tycker hon kan gå o köpa choklad eller åtminstone lägga upp glass till sin Stora-syster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0