Torsdag 15/11

Idag började jag min målning av trapp-staketet.
Jag hade ju maskerat så fint :)
Jag målade hela förmiddagen, tills jag började på Insight.
Där jobbade jag tills klockan 20!!
Trapp-staketet blev bra, (jag e inte klar än) men Nils påpekade jag jag kunde sandpapprat innan och eventuellt målat med Hög-blank färg istället för halvblank.
ÅÅÅh! så jobbigt, det blev när Nils sa så. Då blir jag sådär velig....ifall jag valt rätt färg.
-Och vaddå, sandpapprat!?, det får väl riva lite i handen när man håller sig i trapp-staketet.
När jag kom hem satte vi även upp en klädstång i den lilla garderob vi har (herregud, man bygger 100 m2 utan att direkt tänka på förvaring), men det blev bra med klädstången.
Så nu har jag hängt upp kläder där och det ser snyggt och fräscht ut!
Nu ska vi bara fixa hyllor och lite krokar också.
Sen TOTAL-mobbade Nils mej hela kvällen och kunde INTE förstå HUR jag har kunnat köpa Peter Jöbacks senaste CD.
Jag tycker faktiskt han är bra och hela CD:n känns så julig och det e ju härligt!?


Kommentarer
Malin

Jag garvar högt det där hade Fredrik också kunnat sagt. Om färgen och sandpappret. Inte åhh vad du är duktig som målar tar hand om hem och hus och 3 barn. Därför bäst att måla när han är bortrest Kram ;)

2007-11-17 @ 10:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0