Tisdag 20/11

På förmiddagen var jag med Måns på tandläkaren i Trelleborg (nu när folktandvården brunnit upp i Vellinge).
Inga hål och han fick beröm för han borstade så bra.
Efter tandläkarbesöket kändes det inte som det var ngn idé att åka tillbaka till skolan, eftersom han slutar 13 och jag var ledig.
Så vi hade en dag ihop själva, det e så mysigt att bara umgås med ett barn, vilket inte händer ofta.
Vi åkte till Ikea för att äta lunch, åkte sen till pappa med fikabröd och fikade där, sen hämtade vi syskonen.
På kvällen var Nils min lilla Handy-man , han skruvade och skruvade ihop en byrå till sovrummet.
Så HIMLA duktig han är!
Nils:
-Johanna! jag hinner inte skruva ihop ngt förrän du är där och pyntar runt med rafs, rosetter, små ljus, pynt pynt och grejer!!


Kommentarer
Malin

Jag hoppas verkligen att alla besök ni har ställer upp och hjälper till och inte förväntar sig full markservice eller tar er förgivna. Du måste ta hand om dig själv så du inte blir helt utbränd av allt fixande, jobbande, tvättande, stykande och pyntande. Och vad skulle våra män göra utan oss leva i ett sterilt svart vitt hem utan själ. Det är aldrig fel med lite spets, hälsa Nils det. Vill han ha minimalism kan han gå på modernamuseet ;) stor kram från den hårt arbetande hemmafrun.

2007-11-21 @ 19:45:17
johanna

HAHA!
DET E DÅ SANT!!!
KRAM

2007-11-21 @ 20:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0