Onsdag 8/11

INVIGNINGSFEST!

Igår var det INVIGNINGSFEST OPERA GRILL,
En ny/gammal Restaurang i samband med Malmö Opera.
Matilda, min kära lillasyster har blivit Restaurang-chef där så jag och Nils minglade, vimmlade, skålade och froterade oss med Malmös kändisar (jag vet de e inte många men...).
Vi träffade även gamla kompisar och festade i Champagne rejält allihopa!
Oj! man blev även fotograferad vi dörren och visst...det är väl lite kul!

En cool grej var att JAN HEED (Sveriges kända och duktiga konditor) var där och höll tal, och serverade den berömda tårtan, med receptet från 1876, från den kända Restaurangen i Paris, som han jobbat på.

Matilda klippte bandet och jag var jättestolt över att vara stora-syster till Matilda som är så otroligt duktig och företagsam.
Vart man än gick kom det fram folk och undrade Vem jag var och att de kände igen mej.
Jag presenterade mej som stolt storasyster så var det därför de kände igen mej, för att jag var Matildas syster.

Men OJ vad man mår idag då.
Helt förfärligt!
Nils och jag tog taxi hem vid 01.30.
Denna dag vill jag ska gå snabbt!



Kommentarer
Titti

Reportage i
Kvällsposten om invigningen och där står om restaurangchefen Matilda Starkner!! Coolt.
Kram Titti

2007-11-08 @ 16:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0