Onsdag 28/10

igår jobbade jag, innan dess var jag på utvecklingssamtal för Ingrid.
Och det var bara bra, allt!
Duktig, snäll, positiv och VÄLDIGT företagsam!
På kvällen var det den årliga pepparkaksbakningen på dagis.
Alla mammor eller pappor bakar en STOR pepparkaka till sitt /sina barn.
Man dekorerar dem med glasyr, nonstop , silver o guld.
Till Kalle gjorde jag "blixten" från filmen, Cars (Kalle beställt) och till Ingrid en ängel.
På kvällen kom ANNA (nils syster) hit och det är ju alltid trevligt!

Idag köpte jag de första  julklapparna, till Ingrid, Måns och Kalle.
Det e vekligen jätteroligt att köpa julklappar tycker jag, likaså ser jag fram emot JULEN (hur vi nu ska fira den!?)....
Jag  vill pynta hela huset och tycker det e så mysigt att det är mörkt ute, det e nog första gången på flera år jag tycker OM höst-mörkret!!!
Men kan tänka mej att jag kommer få paniiik sådär i Februari, och det e ju då man skulle behöva en resa till solen.
Nu tränar Måns MFF, jag ska laga middag till mej, Nils och Anna.
En mysig hemmakväll med lite snack och god mat.
Anna såg även fram emot att basta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0