HELGEN 16-18/11

SÖNDAG
Nils fick sovmorgon och Måns sov till 9.30.
Erik och co stack redan vid 04 tiden tror jag.
Jag jobbade sen på Insight 12-17.
Måns var på kalas på Malmö Museum till sina tvillingklasskamrater Alfred och Ella.
På eftermiddagen hyrde Nils och barnen film.
"Pirates of Caribbean".
Helt otroligt att han och 3 barn sitter i 3 timmar och kollar nästintill barnförbjuden film.
jaja...säjer 4barnsmorsan Jessika att hennes lille Olle blir rädd för Emil och ÄLSKAR "pirates of carribean" så OKEJ DÅ!
När jag kom hem åt vi god Söndagsmiddag och ett par från Rosengård var förbi och kollade 2 våningssängen jag lagt ut på "Blocket".
De betalade och tog madrasserna med sig hem, för att sen komma tillbaka imorgon och ta själva sängen.
Hoppas bara Nils hinner skruva isär den tills de kommer.
Sen bastade vi 2 och Måns, det e kul att bara umgås med ett barn ibland, och GUD! vad vi pratade och skrattade.
Måns, han var på sitt bästa humör!


LÖRDAG
Jag jobbade på Factory hela dagen medans Nils var med barnen på Kalles skridsko-skola.
Ingrid, hon tjatar o tjatar:
-Ninni, kidko! Ninni osså åka kidko!
(igår sa hon :-Ninni, osså Dikko = Disco).
Kalle e tydligen en riktigt hejare på skrillorna nu, KUL!
På eftermiddagen kom Nils bror Erik o Linda med de 2 minsta barnen, Malte och Agnes.
De skulle sova en natt för de skulle flyga från Malmö-Teneriffa.
Jag hann tyvärr bara träffa dem 1 1/2 timme för vi var bortbjudna på Middag på kvällen.
Men det var kul att se kusinerna leka.
Ingrid hon tog Agnes i handen i direkt och ville leka och fastän vi sa att hon heter faktiskt Agnes, så kallade hon ändå henne för BEBISEN hela tiden.
Klockan 7 var vi bortbjudna till Fam. Sandell på middag, tillsammans med Fam. Timelin.
Supergod mat och lika trevligt och skrattigt som vanligt.
TACK !


FREDAGSKVÄLL

Lille Måns kom hem sprudlande glad!
Discot hade varit  SÅÅÅ Roligt!
Förutom att han fått en knytnäsvslag i ögat (vet ej om det var meningen), det berättade han, men sen sken han upp när han berättade vem som hade "tagit hand" om honom och baddat med lite vatten...
LOUISE!
Måns e nämligen kär i Louise i 6:an!!!....han bara lyser när han pratar om henne!
-Mamma! jag vill gå på ALLA Discon som det bara går!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0