Torsdag 31/5

Ingrid sjuk fortfarande!
Hade möte med reklambyrån W, angående nytt stylist-jobb.
Stannade förbi "Möllan" innan och stod och skrek utanför Sigrid och Matildas lägenhet!!!
För att Siggan lovat passa Ingrid medans jag var på möte (jag bara ooorkar inte ha med sjuka barn på möte!).
"Slängde" in Ingrid där och körde till möte, som gick bra!
Hämtade sen Ingrid, Matilda och Sigrid och körde dem till vart de skulle!
Jag och Ingrid gick lite på stan och gjorde lite ärenden.....
Käkade lunch hos Poonam b.la.
Åkte sen och hämtade store-bröderna och handlade mat.
Nils kom hem och hämtade Måns till MFF-träningen.
Och jag åt mat med de små och duschade och fixade med dem.
Ska kolla "Saras kök" ikväll och käka glass, hade jag tänkt mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0