Torsdag 24/5

Nils som "lyxar" i Schweiz...har det bra, är det sagts.
Han hade igår jobbat hela dagen med "Luxury"-fotografen Pelle Bergström.
Och jag som är äckligt imponerad av LYX....... blev ännu mer "impad" när Nils berättade att det var HAN som fotar för Louis Vuitton.
Han flygs ner till Paris för det.
Jaha...kanske frugan kunde få ngn LV-uppskattning kanske! :)

Stressig dag!
Siggan som sovit här blev skjutsad till stan, jag köpte ny sitt-dyna till UJ-vagnen....de hade utförsäljning på g:a modeller så då tog jag en rosa (givtevis).
Eftersom vi köpte vagnen begagnad så var den gamla rätt så äcklig, så Ingrid blev sååå nöjd när hon såg sin nya!
Mailade och fixade till massa jobb hela dagen i princip.
Ok, man sitter hemma men det e ändå stressande att bland papper och anteckningar planera inför jobb.
Innan jag hämtade barnen svängde jag förbi "Mimmas" där en liten mini-Matilda satt med familj o fikade sin födelsedags-fika.
Mini-Matilda är Nils kusin dotter och Världens coolaste, sötaste mest försigkomna och goa lilla 7-åring!
GRATTIS MATILDA!

Hämtade barnen, Kalle hade kompis Jonathan med sig hem, de lekte hela eftermiddagen.
Vid 17-tiden var det bara att packa in oss allihopa igen och köra till Måns MFF-träning.
Kvällsmat på MCD (jaja...bara en gång) och sen klockan 18-19 träning.
Ingrid låg och kråmade sig på planen och flirtade in sig hos alla killar.
Hem igen, dusch och säng-läggning...alla ungar i min säng och jag själv i mitten prick 20.00
Vi vill ju INTE missa "saras kök" som e mitt favorit-program just nu!
Sen var jag alldeles slut och sydde klart ett påslakan set, pratade med kusin Malin i London, man vill ju höra hur allt gått med bebis o allt!
Kröp ner mellan alla 3 ungar som i princip låg huller om buller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0