Torsdag 10/5

Vi lämnade barnen ihop (väldigt familjärt-trevligt), och åkte sen iväg för att jobba ihop.
Förmiddagen fotade vi i 2 lägenheter i Slottsstaden i olika miljöer.
Sen åkte vi till Panduro för att fortsätta fota hela dagen.
Har även fått cravings (fast jag inte är gravid) på Delicato Choklad-bollar och ballerina-kex så efter lunchen fick jag länsa skåpet i ateljén.
Hämtade barnen och Nils och Måns åket in till MFF-träningen efter kvällsmat.
Tyvärr....går det ju inte att missa 1 enda gång (SONEN bestämmer).
Tänk...att lilla JAG som aldrig varit intresserad av en enda sport (eller hur Annelie???).
Måste eller har helt enkelt blivit "inspirerad" av denna J-A fotbollen.
Tja....jag får väl erkänna att MFF ligger numera mej VARMT om HJÄRTAT!
Jag vill väl oxå att de ska vinna Allsvenskan (heter det väl?).
Hallå AIK? Eller GAIS?...det går ju inte!
Det roliga är att ALLA Malmö-bor e som galna i denna fotboll och detta lag oxå.
Det är som en RELIGON här i MAAÄÄUULLLMMÖÖÖÖ!
Ikväll ska jag kolla på det dära Söderlind-Bie mat-programmet och sen ska jag TVINGA min Man att gå och lägga sig i tid, man kan ju inte ligga och kolla på det dära "poker-programmet" på TV4 med svenska kändisar hela nätterna....


Kommentarer
Cissi

Oroa dig itne. Det finns definitivt malmöbor som INTE tittar på fotobol eller snackar fotboll. Lovar dig, du är inte ensam.
Ciao fr en osportig morsa med en sportig man

2007-05-10 @ 20:02:12
Annelie

Ja, det kan jag nog intyga, men det är aldrig för sent att ändra sig! Skulle bara vilja se det med egna ögon... du stå där vid sidan av planen som en vilt påhejande mamma. Ja, barnen kan göra underverk med en!!! Har en hemlis att berätta... återkommer utanför bloggen inom kort. Kram annelie

2007-05-10 @ 21:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0