Tisdag 8/5

Heldags fotografering för Panduro Hobby tillsammans med make Nils.
Det går bra och eftersom han e så cool / lugn så blir det lugnt, passar mej bra nu förtillfället.
Vi fotade barnrumsgrejer hos Poonams dotter Natalies rum.
Eftersom Natalie har värsta finaste barnrummet, jag sett, blev det utomordentligt bra!
Åkte sen och lämnade nycklar och åt lunch hos Poonam på Steakhouse.
sen åkte vi hem och fotade 2 modeller, söta flickor utomhus i olika miljöer för PH.
Nils hämtade barnen och jag lagade mat, flygande jakob (utan nötter).
Nu är Nils och Måns på MFF-match (OJ! rätt så sent och "farligt" för en 7-åring.....).
Men vad tror ni Måns tyckte om det!?
Han var from som ett lamm, bara han skulle få följa med sin käraste pappa!
Få se hur det kommer att gå!
Glada eller sura miner ikväll!
Jag ska ha mys-kväll med mina 2 yngsta barn i sängen.
Lovat Kalle att titta på film (ÅÅÅ, nej, snälla inte pokémon!.........).
Kanske börjar jag att sy på nya byxor till barn och kusin.
Jag längtar så....men det blir aldrig tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0