Tisdag 29/5

2 barn sjuka nu!!!
Kalle och Ingrid (denna j-a ögoninflammation, de är ju inte påverkade för övrigt precis...utan bara att ögonen är igensvullna och det är gult gegga i dem, så dagis kan man inte lämna dem på, e det sagts!).
Så...what do do!?
Eftersom det var modell-fotografering på Panduro hela dagen och bokat  sen länge tillbaka och kris med tid och Nils och jag jobbar ihop var det "bara" att ta kidsen med.....
Vet ej om det e jätte-uppskattat men....
Så fotografering HELA dagen med 2 halv-sjuka kids med...(de skötte sig ok faktiskt!).
Men jag var HELT slut på kvällen och ville bara gå o lägga mej så det kanske tyder på att det var lite jobbigt ändå.
Fotningen gick bra och Nils o jag var j-nöjda!
Hämtade Måns, Nils o han åkte sen på MFF-träning och jag la små-barnen.
Kvällen tillbringades i sängen framför "desperative house-wifes"...som jag ibland kan känna mej som.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0