Onsdag 2/5

Nu är jag tillbaka igen!
För er som vill läsa förstås, och INTE för er som EJ BÖR läsa....

En helt underbar dag, och det känns som sommar.
Ingrid som haft vatt-koppor, har aldrig sett ngt liknande, var sin första dag på dagis idag.
Hon rusade fram till dörren och slängde sig i frökens famn, härligt för en mamma att se.
Jag själv åkte och hälsade på Matilda och Sigrids "näste", Siggan bor nu hos Matilda.
Jag stod nedanför hennes lägenhet ut på gatan och fick ropa upp till dem, för på telefon svarade de INTE!
Matilda öppnade sömn-rufsig och Siggan var på sitt jobb, (ZARA).
Matilda och jag drack förmiddagskaffe och hade en trevlig samtalstid.
Jag åkte sen ner till stan för att fixa och låna ihop kläder till Reklam-fotograferin för EPSILON, som jag ska göra imorgon, (gjorde halva jobbet förra veckan).
Allt gick bra och nu har vi haft en lugn och skön kväll allihopa.
Kalle e bara i trotsåldern (hur OFTA och hur MÅNGA år ska de igentligen ha det!????).
Man blir TOOOKIG på honom!
Nils har varit supertrevlig och social med byggarna vi har här hemma just nu.
Han har suttit och druckit kaffe nu vid 20.30 tiden tillsammans med dem.
Och jag känner mej glad och lycklig!


Kommentarer
Annelie

Äntligen är du tillbaka, jag har längtat!! Kram Annelie

2007-05-03 @ 07:09:50
Cissi

Toppen att ha dig tillbaka!!!!! kram

2007-05-03 @ 21:33:03
karin

Roligt att du skriver igen, men du vet.. gör bara det som är roligt!! och bra för dig och dina kära!!!
Synd att vi inte bor nära varandra för da kunde vi bytas om att vara med kalle och henrik, om man har 1 eller 2 tratsiga 4 aringar spelar antagligen ingen roll.
kram karin

2007-05-03 @ 22:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0