Onsdag 23/5

Upp o hoppa klockan tidigt!
Nu när Pappa inte är hemma ska man lämna alla 3....(jobbigt!).
Måns SKA vara i skolan 8.05 och jag hann till o med mata och klä på de andra innan så de slapp följa med i pyjamas.
De fick efter jag lämnat Måns oxå börja dagis...orkade inte åka hem emellan.
Själv åkte jag hem efteråt och gjorde mej iordning innan jobbet.
Factory hela dagen!
Hann med lite ärenden på Wheat, Zara och sy-affären.
Hämtade barnen i stress faktor 100 (inte bra Johanna!).
Lämnade tillbaka filmen från igår och köpte lite mat och körde hem och stekte fiskpinnar.
Siggan kom hit efter hennes jobb på Zara (lyckade tvinga ut henne...).
La kidsen och Måns fick vara uppe lite och tittade på Champions League match (konstigt! att han kom ihåg det.....jag har då inte påminnt honom).
Siggan och jag...eller jag menade jag lagade thai-mat till oss och vi kollade tv efter Måns kollat.
Låg sen och pratade hela kvällen i sängen.....
Om vad!?
det skulle ni bra gärna vilja veta!?....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0