Måndag 7/5

Från att varit värsta sommar-dagarna förvandlades dessa dgr till såkallade vinter-dagar.
REGN, 10 grader OCH HAGEL.
Jag fryser!
I förmiddags var jag på möte på Panduro Hobby för veckans jobb!
Börjar känna mej lite hemma där....
Åkte sen och köpte lite rosa och vita pelagonier och planterade om i krukor som vi ska ha utanför glasverandan på trappan.
Gjorde där ett litet gammeldags errangemang, som blev lite gulligt!
Har tyvärr inget tålamod var det gäller trädgårdsarbete......och det kom jord över HELA gräsmattan och sen började det spö-regna, då var det inget kul längre.
Jag får väl gröna fingrar till åren kanske....förhoppningsvis.
Åkte och hämtade barnen....Fick DRA ut ingrid från Måns skolas "dock-vrå".
Stackars flicka! Hon har inget rum och ingen egen spis och inget eget dock-vrå hemma så hon blir verkligen eld och lågor när hon får syn på sånt.
Kalle var och lekte hos dagis-kompis Adil.
Åt middag och Nils åkte iväg på kvällen och jobbade.
La barnen och pratade mest i telefon.....gud! vad jag skrattade åt och med Poonam.
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0