Måndag 28/5

Ingrid har ögoninflammation...har aldrig haft ett sånt sjukt barn innan!
Vattkoppor, maginfluensa och nu ögoninflammation.
helt hemskt! Hon ser ut som hon blivit boxad med hängande svullet öga med gult var i.
Var på möte med YLLET idag hos fotograf Magnus Malmberg, Jakob-chefen, Agneta-yllet och makeup-Max.
Vi höll på i några timmar och diskuterade fram o tillbaka, modeller struktur m.m.
Agneta och jag åkte sen ner till butiken YLLET (som roligt nog ligger på Nils o min gamla gata Jöns Filsgatan på G:a Väster), där pratade vi hop oss lite och utbytte ideér.
Det e ett rätt så spännande och utmanande stylist-jobb för min del.
Katalog med olika klädkombinationer, mkt i studio men även i Miljöer / image-biler.
Kände mej lite säkrare efter mötet med Agneta, nu vet jag lite vad hon vill ha.
Mina ideér sprudlade...men de ska de göra vid fotograferingen oxå givetvis!

Ingrid som är sjuk blev väl omhändertagen av Inga och Morfar i ngr timmar.
De var där när hon vaknade, sen hade de varit ute på lek-plats, köpt glass m.m.
Tack! Inga och Morfar!!!
Matilda hämtade Kalle och Måns var hos Petter...så man hade sina 3 små barn utplacerade så att säja.
Kom hem vid 19 tiden och Nils och Fredde vid 21-tiden.
De hade haft en rolig dag uppe i Anderstorp! Till och med Erik hade "tittat" förbi ända från Sthlm.
Så nog var de saliga alla.
Nils steg upp 04.00 galningen......jaja...jag förstår mej inte rikigt på dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0