Måndag 14/5

Var hemma med båda barnen, Ingrid och Måns (som var "snurrig" imorse enligt honom själv).
Visade sig ganska snabbt att han INTE var så sjuk.
Men eftersom Lilla-syster var hemma så var det lite ok att "skubba".
Måns har tvingat sin mamma att steka pannkakor till honom och passa upp på honom som en liten prins!.....
Vi har varit ute mest hela dagen och jag har föröskt sitta o sola lite...mellan varven, tvätt och nybäddningar etc.
Siggan var ute här en sväng, kul! Hon var ledig från Zara ( där hon för övrigt trivs).
Jag håller på med mina sy-projekt!....Byxor i mass-produktion och örngott och påslakanset.
Men det e kul!
Nils var på utvecklingssamtal för lille Karl och det var väl bra!
En rolig, social och glad kille som har lätt för att lära och komma ihåg.
LIte...svårt att sitta still och vänta på sin tur och är glad för att hitta på mindre små "hyss".
Ja, det var väl BRA! tycker jag.
Lite bus får det väl vara...annars vore det väl konstigt!?

Nu sover dem och Fredde har kommit förbi så han och Nils är i garaget och fixar med motor-cyklarna.
Jag känner att jag inte är SÅÅÅ intresserad :)
Så jag drar mej tillbaka med sy-projekt eller eventuellt glass och tv-tittning!


Kommentarer
Malin

Här har kampen börjat nu ska Rakel inte äta välling på nätterna och mera på dagarna men hon äter också lite. Hur går det med sy projektet, är det bäställningar? Nu vill jag veta mera...

2007-05-14 @ 22:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0