Lördag 5/5

Nils och co hade kommit upp vid 23.30 tiden, resan hade gått bra!

Ingrid sov till 07.45! så den natten hade jag sovit ca 10 timmar! (fatta vad wonderful!). Det var nog 100 år sen.
Vi tog det lugnt hela förmiddagen tills min väninna Poonam ringde o undrade om vi skulle hänga med till Köpenhamn!?
Javisst! Det e klart vi hänger på! skrek både Ingrid och jag.
Så vid 12 tiden packade vi alla 4 ihop oss i bilen och körde över till Köpenhamn.
Har aldrig kört dit förut, men det gick galant.
Vi 4 strosade runt hela dagen och kollade i affärer..........
OCH....vi hittade en NY barnklädesaffär som hette "Stellaline" bara...med italienska små underbara kläder.
Vi åt lunch på Café Europa och flickorna sprang runt i solskenet på torget och skrämde duvor!
Vid 17 tog vi våra shopping-påsar :) och stuvade in oss i bilen igen och körde hem.
En härlig dag i Copenhagen!

Jag hämtade upp Siggan i stan och vi 3 körde hem och lagade till en väldigt god middag.
Som sagt, har fått "cravings" på thai-japanskt, så jag stekte oxfilé strimlor med nudlar, sockerärtor, bladspenat och salladslök och svamp, simpelt javisst...men JÄTTEGOTT!
Kollade både på "Förfest" eller vad det heter och "stina" (som jag tycker e bra).
Sen somnade Ingrid och vi 2 kröp ner i sängarna med varsin STOR portion glass och kollade DVD.
"HOLIDAY", måste säja att jag tyckte den var bra! (alltid kul att se Cameron Diaz OCH Jud Law).

Nils och pojkarna hade både kollat fotboll, varit på dop och firat Erik som fyllt 35 år!
Grattis i efterskott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0