Fredag 18/5


Idag föddes en liten syssling till mina barn.
Min kusin MALIN som bor i London fick en liten son, ISAK.
Allt gick bra och jag är så glad!
Jag vill såååå gärna träffa dem, snart!
GRATTIS till Pappa Fredrik och stora-syster RAKEL!

Även....Stora kusinen PAULINE fyller 16 år idag! Grattis!

Lite halvtrötta och bakis (inte jag) vaknade vi, men eftersom faster anna varit uppe med tuppen tog hon hand om de små, tack!
Pauline hon tävlade för fullt och vi tog det lugnt. Jag satt ute i solen medans Nils fyllde på släpet med skit från vinden, Måns lekte med klass-kompisar och Ingrid och Kalle lekte ute hela dagen.
På kvällen kom även Erik (nils bror) med 3 barn ner från Stockholm och Svärmor.
Så vi ALLA firade Pauline som fyllde 16 år med grill och tårta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0