Torsdag 8/3

Hela förmiddagen hade jag Nils kusin och yngste barn här på fika.
Ingrid var ledig och var hemma och sprang runt och lekte.
Hon satte sig själv i sin lilla dock-vagn (som är liten och skev nu) och satt o väntade och väntade på att bli runtkörd!
Men ingen kom....

Åkte sen och handlade och hämtade pojkarna.
Sigrid och Ingrid var ute på lång-promenad och jag städade och fejade.
Pojkarna lekte och var lugna hela eftermiddagen.
Till kvällsmat åt vi tortillas med kyckling i och en ärtskotts-sallad.
Har sytt klart lakan-setet  kväll, det blev gulligt.
Barnen är lagda sen länge.
De är så söta och milda där de ligger nerbäddade i sina sängar.
Ingrid har (tyvärr) ratat sin säng och sover NUMERA hela nätterna hos oss.
Man vaknar lite då och då på natten av en liten hand som smyger sig ner mellan brösten.........
Sigrid och jag sitter nu framför tv:n med jordgubbs och toblerone-glass och vräker i oss.
Imorgon ska Sigrid på 2 intervjuver....Vi håller tummarna!!!


Kommentarer
karin

lycka till sigrid
jag är övertygad om att du far ett eller t.o.m bada!!!
Du skulle även passa jättebra pa en turistbyra eller liknande. pratar perfekt engelska är söt och glad. Nu till sommaren behöver de garanterat personal.
kram karin

2007-03-09 @ 09:59:28
sigrid

Tack snälla du!
Vad gulligt skrivet.
ja, jag hoppas verkligen att det ordnar sig!!
Kram Sigrid

2007-03-09 @ 16:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0