Torsdag 29/3

Idag har jag varit hemma.
Har sökt en massa jobb, och ringr runt.
Herregud! Man kan ju inte sitta o vänta precis......utan ibland får man ligga i själv.
Har ringt en massa ärenden och sen har jag pratat med min kära svägerska Karin.
Det e alltid kul att prata med dej....och jag längtar tills ni kommer hit! Det ska bli skoj.
Jag är så glad över mina svägerskor.
Eftersom jag är stora-syster och inte har ngr själv så.....känns Anna & Karin som mina!
Hallå! Jag har faktiskt känt dem i 17 år snart.
Tack kära Ni!

Hämtade barnen och åkte och storhandlade.
Måns var fotomodell för Panduro Hobby som Nils fotade och han fick en massa beröm.....såklart.
Min lille Måns!
Ikväll ska jag och min man gå ut och äta.
Siggan ska vara baby-sitter.
Vi ska på ATMOSFÄR, en utav Malmös finaste restauranger OCH där Matilda är Restaurang-chef, så det ska bli ett rent nöje att få dricka champagne, äta gott och bara få sitta och titta MIN NILS djupt in i ögonen!


Kommentarer
Malin

Hoppas ni får en trevlig kväll på Atmosfär. Och hälsa lillkusinerna kram

2007-03-29 @ 23:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0