Torsdag 22/3

idag har vi alla varit lediga, skönt.
Men Måns var i skolan.
På förmiddagen promenerade jag och barnen hem till Karin för att ha en fika förmiddag.
Där var även Nils kusin och lille son.
Vi mammor fikade och alla 3 småbarnen lekte. Kalle fick spela spel och var duktig och lekte själv.
Vid 1-tiden åkte jag och hämtade Måns och kusin (som följde med hem).
De har lekt hela eftermiddagen både ute och inne medans jag storstädat.
Bäddat rent i sängarna och städat toaletterna, våttorkat alla golv och givetvis tvättat, stykt och manglat.
Till kvällsmat åt vi stekt falukorv och stuvade makaroner (nu när pappa e borta, han gillar inte stuvade).
Siggan har kommit ut nu ikväll och vi ska väl svulla i oss ngn god dessert som vanligt!
Jag e jätte-trött och HOPPAS jag får sov-morgon när Nils kommer hem.
Eller han kanske måste sova ut på Söndagen, nu när han kommer hem på Lördagkväll och är trött efter resan.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0