Tisdag 27/3

Idag har jag jobbat på Factory, en ny sändning av Odd Mollykom....det e ju alltid trevligt!
Vid 14.30 tiden åkte jag för att hämta Måns, för jag skulle vara PK-vakt (personal-konferens-vakt) på Kalle och Ingrids dagis. Det får man ställa upp med 1-2 ggr (per barn) om året.
Medans fröknarna har möte får föräldrarna passa alla barnen.
Jag och Matildas mamma hade Ingrids avdelning att ta hand om.
Eftersom det är sol och vår var vi på lek-platsen hela eftermiddagen.
Så jag fick gunga alla barnen, leka i sanden och jaga dem även ha koll för man vet ju inte vad de kan hitta på.....
Ingrid blir sååååå sur så fort jag skojar med en annan unge eller gungar med en annan...lite för länge.
jajajaja.....
Måns var med och hjälpte till och var så snäll mot de små.

Sen åkte vi hem och lagade spagetti och köttfärsås och pappa Nils kom hem.
Kvällen har tillbringats med att tvätta (as usual), planera morgondagen med ryggsäckar, gympa-påsar, förberedande påsk-pynt (till Måns plugg) och en massa annat.

Idag har jag bokat sport-hallen på Måns skola.
Måns ska ha sitt kalas där....SPORT-KALAS!
Det ska bli jätte spännande.
Kan bara tänka mej hur hela klassen + ngr till kommer kuta runt helt hysteriskt, hänga i lianer,
och klättra i ribb-stolar.
Ngn välter hamburger-grillen och glassen smälter.
Därför har jag hyrt in Måns 2 mostrar, Matilda och Siggan....så vi iallafall är 4 vuxna på då 18 barn eller vad det blir.
Vi får väl strukturera lite med lekar och hinderbanor...annars vet man inte hur det kan sluta!


Kommentarer
Malin

Ohh my gooood... Sport kalas ha det så kul och lycka till. Stor kram Malin

2007-03-28 @ 09:49:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0