Söndag 11/3

Kvällen igår var väldig trevlig (som vanligt) hos Fam. Sandell.
Vi åt grillat (festligt, eller hur!?), väldigt bra idé det med att grilla i Mars, för det smakar jäkligt mkt godare än i slutet av Augusti.
Richard som är en "handyman" hämtade in TV, sladdar o antenner o satte Tv:n på en puff så vi kunde följa Schlager-festivalen.
Vi hejade på The Ark (vinnarna, eftersom de är kompisar med Matilda) och även Sarah ngnting.....
Måns hejade givetvis på Måns Zelmerlöv (Annas gamla barnvakts-barn) och Måns blev helt besviken när han INTE vann!
En lugn o trevlig kväll tillsammans med Sandellarna och Jenny och Ville.

Idag, Söndag försökte vi "sova UT" lite...medans barnen kollade morgon-Tv.
Nils jobbade.
Och jag och barnen gick på Teater, DUVUNGARNA heter ensamblem som spelade.
En barn-muscial som var jättebra.
Kalle satt som ett litet ljus och tyckte det var JÄTTE-bra!
Till och med Ingrid satt i mitt knä och var intresserad.
Sen fick Kalle kolla lite på kulisserna och ville kolla in "skådisarna".
Han kanske ska börja på Teater.....

Väl hemma hade Nils kommit hem och satt o jobbade.
En lugn hemma-kväll och jag är så trött att jag bara......
Barnen åt först sen åt Nils o jag Entrecote och bea-sås (för DET var ju länge sen).
Siggan har varit hos Morfar & Inga i Höllviken och ska i kväll flytta in till Malmö.
Hon ska låna ett rum på Gamla Väster hos en London-kompis pappa.
Vi kommer sakna henne men....hon VET att hon är Välkommen NÄR som helst.
Och får bo här när hon vill!
Nu ska Nils och jag kolla film i sovrummet och vi ska äta Sias päronglass....för den är bara så himla god!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0