Fredag 23/3

Idag var jag och Ingrid lediga.
Och eftersom Poonam och Natalie varit sjuka i 1 vecka och var otroligt ut-tråkade så "barmhärtigade" jag, Ingrid och Sigrid oss och åkte in till Malmö för att leka och göra stan osäker tillsammans......(ovanligt!?).
Vi lekte hemma hos fam. Chudasama,  för att sen åka ner till stan och stoppa i små-flickorna mcdonalds.
Vi 3 vuxna kvinnor (jag, poonam och Sigrid) åt istället  lunch på Bonjourno och gick sen i stan, shoppade och var allmänt lyckliga över att det var Fredag och att solen sken och för att vi fick vara tillsammans.
Det e kul att se att Ingrid och Natalie tycker det e kul att ses!

Efter detta åkte vi hem för att hämta Kalle. Han var glad óch upprymd över dagens aktiviteter på dagis.
Måns hade följt med kompis Petter hem, och kom hem och var trött.
Jag stekte pannkakor till barnen (efter deras önskemål), sen fick de popcorn och fick kolla bolibompa, tills de stupade i säng.......
Jag och Sigrid har ätit färsk pasta, entrecote och en slags sås av grädde, oliver och spenat och champinjoner.
Vi tar det soft och ska kolla TV hela kvällen, dricka lite vin och snacka lite skit.

Nils kommer hem imorgon och det känns lite konstigt....1 vecka är ju trots allt e lite lång tid och det känns länge sen vi sågs.
Han Och Nicke verkar  haft det underbart härligt, surfat, ätit gott och druckit öl och spelat kort och skrattat hela kvällarna!
Så imorgon kommer han vid 21-tiden, barnen och mamman längtar!!!!!!


Kommentarer
Malin

Söta dom är små tjejern verkligen, hälsa lill kusinen Sigrid. Ingrid har fått så långt hår odlar du med något särskilt väx medel...?

2007-03-23 @ 23:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0