Söndag 24/6

Imorse fick vi sova till 08.30...fattar inte vad som hänt med mina barn.
Jag lovar....jag har inte gett dem sömn-medel.
Slappedag igen!....det e rätt så härligt att ha slappe-dag.
Jag menar ......att dammsuga, tvätta och stryka ingår även ifall det e slappe-dag.
Matilda kom ut hit.
Nu när vi numera "adopterat" Sigrid.
De lagade mat till mej, eftersom Nils var o åkte motorcykel.
Vi åt en super-god sallad o entrecote.
Sen såg vi "QUEEN", den nya filmen med Hellen Mirren (heter hon väl) om englands drottning och om Englands kungahus beetende när Diana dog.
Den var rätt så bra....
Pojkarna har lekt hela helgen med varandra, det e himla kul att de har varandra...även ifall de kivas en del.
Vi spelade av en massa gamla videofilmer till datan i helgen från Australien och en massa filmer från när Måns var typ 4 och Kalle 2år.
Så himla gulliga och roliga var dem!!!
Men det e läskigt hur snabbt tiden går, det får man lite panik över....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0