Söndag 17/6

Fick sovmorgon, skönt!
Pratade sen med Charlotte (min g:a barndomskamrat) och det är alltid så trevligt och skönt.
Tack! för att jag har dej, du har både hjälpt mej och stöttat mej nu när jag haft det tufft!
Du är så bra att prata med och du är en fin människa (det skulle finnas fler av såna som dej).

Även ifall det ska vara typ lugn söndagsdag....så blir det ändå att man rusar runt och fixar.
Bäddar rent x 5 sängar...tvättar, syr. lagar mat, bakar sockerkaka, manglar och lagar mat igen och .......
Mamma o ralph köm förbi o fikade innna de körde hem igen.
Måns har varit på kalas hos Hedvig (klasskompis) och Ingrid och Kalle har lekt ut hela dagen!
Nils och jag åt jäkligt god Ceasar-sallad iallfall i kväll som jag komponerade ihop.
Nils var väldigt tacksam och åt med god aptit.
Så nu är det vardag snart igen och då e det bara att packa barnens väskor och planera inför ännu en arbetsvecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0