Onsdag 13/6

Ingrid har haft "krupp" i natt, usch det e hemskt!
Var på väg att åka till sjukhuset men sjukvårdsupplysningen hindrade mej.
Man kan ju faktiskt "bota" det själv.
Men jag sov lite dåligt även ifall hon låg brevid mej.
Så Nils fick vara hemma med henne tills kl 10, jag var hos läkaren och sen på Utvecklingssamtal för Fröken Ingvarson!
Tja...vad hade dem att säja!?
Ingrid har förändrats från en lugn, snäll tjej till en mer tuff, sprallig och mer "säja-ifrån" typ.
Det märks att hon har 2 storebröder, sa fröken.
Men allt var bra och funkade hur bra som helst!, skönt...

Sen var vi hemma hon och jag.
Nils hade dagen innan fotat på ett out-let i Svedala, och han ringde till o med mej därifrån för att berätta hur BRA det var!
Till och med Nils!
-Johanna! det finns det där märket "miniature" som du gillar, (oj, vilken koll han har!).
Ursäkta men jag har inte mkt att ge för "out-lets"!!
Men där gick jag nit.
Ingrid och jag besökte faktiskt detta Outlet i Svedala.
Och det var hur fint som helst, hur många fina märken som helst (b.la jeans, hunky dory m.m.m.m.).
På andra planet hade de miniature till barn m.m.
Så detta är ett bra tips! att ge.

Ingrid och jag hämtade sen storebröderna och åkte och handlade.
Killarna har tittat på KATITZI ikväll (som kalle fick av matilda), och den gillade den verkligen.
Känns bra att visa dem lite om olika kulturer.
Senare på kvällen brakade hela jävla el-systemet sönder i huset, det bara sprakade ur el-skåpet.
Så j-a jobbigt!
Så det var bara att ringa E-on som kom hit....de kunde inget göra, vi fick vänta tills morgonen därpå.
Inget funkade.
Och inte bara det brakade, utan även Kalles nya ferrari började både ryka och brinna, så den fick vi slänga ut på gräsmattan, Kalle blev jätte-ledssen.
Så imorgon hoppas vi både El-killar kommer och Nils får ringa bil-tema angående en farlig leksaks-bil!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0