Måndag 11/6

Idag har det varit så hett att till o med jag ville vara inomhus (om man inte kan var på beachen som sagt....)
Jag och Karin åkte på en tur till Höllviken för att inhandla avslutnings-presenter till Måns alla fröknar (4).
Efter många om och men bestämde vi oss för en "liten-smått-och -gott" påse från HEM & HAV.
Vin-flaska, te, marmelad, te-sil, servetter, ljuslykta m.m. i en fin påse med silkespapper och blommor.
Men Måns fröknar e helt fantastiska så de är väl värda detta!
Vi kollade även in "prinsar & små sessor" affären som nu flyttat.
Den är alltså sååå fin och gullig, världens finaste leksaks-affär med massa plock och kläder.
Ljusblå målade trägolv....jag skulle kunna flytta in där själv.
Och min dröm är oxå att öppna upp ngt barn-aktigt med fin inredning och få sälja sånt som man själv tycker e fint och gulligt!
Där hade de 50% på klädes-märket "Room Seven"......så tja...det inhandlades lite till Ingrid (eftersom hon bara har EN sponsor, får det bli så).
Karin och jag hann med lunch på Mynta på Toppen innan barnen skulle hämtas.

Fixade sen ihop värsta matsäcks-korgen och väntade på att Nils skulle komma hem.
Tillsammans körde vi ner till Falsterbo vid 17-tiden för att möta upp Måns och hela hans klass+ föräldrar och fröknar.
Där kom de alla ungarna springande emot oss brunbrända, våta i håret av hela dagens badande.
Helt FANTASTISKA fröknar som tagit hand om hela klassen (16 st) HELA DAGEN och lagat mat till dem, badat och spelat brännboll!
Så hela kvällen hade vi det sååå underbart!
Badning, grillning och brännboll (ungarna vann),
När vi åkte hem vid sådär 20 tiden var vi sååå nöjda!
För vi har verkligen världens bästa fröknar till Måns! och det känns så underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0