Lördag 16/6

Jobbade på Factory hela dagen.
Nils var hemma med kidsen och åkte runt på Biltema och Rosengård m.m.
Jag vet inte om de skulle leta efter Zlatan eller nåt...
Mamma o ralph var nere så jag åkte med dem hem.
Tog det lugnt hela kvällen.
Åt tacos hela familjen (som barnen numera älskar).
Nils och jag hyrde Sofia Coppolas Oscars-belönade film:
MARIE ANTOINETTE.
Den var riktigt bra och cool och snygg!!
Sevärd, absolut!
Usch! vi svullade riktigt.
Jag dukade upp värsta brickan (i sängen...hemskt va) med ostbågar, läsk, choklad o glass.
Men ibland bara MÅSTE man ha såna kvällar.
Nils tittade på mej lite konstigt där jag låg och mumsade i mej gladeligen.
Själv hade han så ont i halsen och inflammation i tand-köttet så det var lite svårt för honom att äta.


Kommentarer
Malin

Ha ha sådan kvällar har jag varje kväll-. Ingrid är så söt själv kan jag inte ta ett kort på Rakel utan att hon har nappen i munnen tråkigt,.,.

2007-06-18 @ 18:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0