Fredag 15/6

Stylist-jobb för Papperskedjan hela dagen på Sturups Flygplats.
2 Modeller med ombyten etc.
Allt gick bra!
Precis när vi var färdiga, ringde de från dagis.
Ingrid var sjuk igen!!! Trött och hängig (förkylning förmodar jag).
Så det var bara att sätta sig i bilen o köra hämta lilla gumman.
Jag tycker lite synd om henne nu!
Kalle hade bestämt att följa med sin nya "flickvän" Hanna hem.
Han har nu 2 tjejer, Hanna och Ellen!
Han frågade mej om jag hade tjejer när jag var 5 år, -Nej, det hade jag inte men det kan ju du ha!
Då såg han stolt ut.
Det coola är att Måns kan givetvis reta honom, men det bryr han sig inte det minsta om.
Han har 2 tjejer och det tycker han mycket om.
De överöser han med pussar, hjärtan och allt.
Det roliga var att när sen Nils hämtade honom hos Hanna så berättade han för mej att hanna sagt att hon tyckte bara att Kalle skulle ha EN flickvän.
Ok, sa jag vem tyckte hon då att du skulle ha som tjej.
-Hanna såklart! svarade han.
De e så gulliga!
På kvällen tog vi det lugnt och skönt, åt gott och kollade tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0