Torsdag 5/7

....REGNET det bara faller ner......
Ringvägarna runt omkring Malmö är avstängda, bilarna står i 1 1/2 meters vatten, helt otroligt!
Trots det .....begav vi oss in till stan, viktiga ärenden!
Vi mötte upp Karin, Petter och Svante och åt lunch med dem (ungarna på Mcdonalds och vi 2 på Normans deli).
Gick runt i regnet och sprang in i affärer för att skydda oss mot sky-fallen.
På eftermiddagen mötte jag upp Nils på golv-poolen för att välja ut kakel (till toaletten).
TYPISKT OSS! att på 20 minuter välja ut vägg/ golv/ dusch kakel....
Vi är tvugna innan vi åker på semester.
Och jag kom 1 timme för sent (pga av att jag inte hittade dit och för regnet) så ni kan ju tro att Nils var galen!!!!
Så på dessa 20 minuter valde vi ut allt!
Vet inte ens om jag var nöjd......hafsigt!
Åkte hem och åt sen kvällsmat med tända ljus o dylikt!
Det känns som värsta höst-kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0