fredag 13 juli

Bonjour!

Sa har vi da antligen kommit hit ner till varat ALSKADE Biarritz!!
Forsta Stopp var i Hamburg hos Karin!
Alltid lika kul att traffa Karin!
Tyvarr OSregnade det, men vi hade det trevligt anda;
Kalle o Henrik lekte jattefint o det var kul att se;
Skont att traffa familjer med likasinnade barn (galna o vilda alltsa).....
Pa Torsdag kvall tog vi vart pick o pack o korde ivag igen pa var resa!!!
Vi lamnade Hamburg kanske vid 20 tiden och eftersom min man e ratt sa galen nar han val satter sig vid ratten.....sa korde vi raka vagen ner till Biarritz.
169 mil pa 13 timmar!
Jag vet!!!! Ungarna tanker ni..... de var helt fantastiska, de SOV hela resan.
Vaknade ngn gang vid 8 tiden da vi hade ca 25 mil kvar.
Sa vi korde runt i Biarritz och jag lovar....det  kandes som vi vi varit dar forra veckan, DET E BARA SAAA VACKERT!
Korde sen o satte upp vart talt som sakert e det storsta pa hela campingen, det tog sakert 2 tim for Nils att satta upp det.
bARNEN o jag gick till poolen o svalkade oss.....for har har det varit sakert 28 grader.
Barnen alskar det redan och vill bo har har de sagt!
Ingrid har busat runt.
idag har vi varit pa beachen och Nils o Mans har surfat!
Nils gamla surfkompisar e har o har varsta surfcampet, sa det e ju lite roligt!
Vi har det underbart an sa lange....
BONSOIR!



Kommentarer
Anonym

hej fulmamman!
bra att höra att ni kommit fram, det var jättekul att se er alla och gosa med ingrid som jag inte träffat sa mycket, hon e sa kär. de andra galningarna ocksa, (vara barn är till sättet väldigt lika, väldigt skönt!!)tänkte du pa att henrik och kalle sag vi knappt pa 24 timmar och de brakade inte en ända gang.
lina har äntligen slutat skolan och det var skönt, som tur var har hon fatt lite läxa över lovet, (jag tycker sa illa om hennes lärarinna) paminner mig om min svenska lärarinna pa gymnasiet (Britten, mesig som fan) som jag bad fara at h-e (och det har jag inte sagt till manga människor)ja ja
NJUT AV ER TID och vi ses i sverige
kram karin

2007-07-13 @ 22:39:46
Isabella Carlberg

Hej Ingrid!
Hoppas du har det skönt på din semester, det låter jättehärligt!
;-))
Stora grattiskramar från mig på din födelsedag!
Kramar
Isabella

2007-07-16 @ 08:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0