Torsdag morgon 18/1

Idag ska jag jobba på Insight i Höllviken igen.
Jag ska ha TJEJ-middag ikväll för 8 tjejer, tror jag vi blir.
Lillasyster MATILDA (som numera börjat på "Somalier-utbildningen tillsammans med b.la Andreas Yngvesson, gammal MFF-player, Nils o Måns e måttligt impade) ska hålla VIN-PROVNING för oss.
Det ska bli jätteintressant och roligt.
Nils och barnen är hänvisade till Gäst-rummet för PS 2-turnering.
Har lovat Nils att han får vara med lite.....han gillar ju sitta med tjejer och lyssna på oss och kommentera lite grann.....


Kommentarer
Ric Hard

Nils kan komma ner till mig med barnen, ...............så kan jag sitta med och kommentera istället ;o)

2007-01-18 @ 12:55:23
Håkan

Ha det så trevligt i kväll!!

2007-01-18 @ 16:38:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0