Torsdag 4/1

Idag fick vi gå up tidigt, klockan 07.30, (gäsp).
Jag Fattar inte hur det ska gå sen när skolan börjar igen.....

Idag har vi varit hemma hela dagen och slappat, igen.....
Det är nästan så att man kommer ihåg hur Livet var INNAN man blev "busy-mommy"!
Nu kommer jag ihåg hur det var och kändes att komma in i "orkar-inte -göra-nånting-jättejobbigt-att dammsuga-trötthet-LUNKET"!.....
Men det var LÄNGE SEN jag hade det såhär.....
Nils har jobbat hemma och fotat med en stylist, Påsk åt Panduro Hobby.
Och han såg mkt förvånad ut när jag låg på sängen och läste Femina MITT PÅ DAGEN!
Det var liksom inte likt mej, och inte visste jag vart ungarna var (givetvis i huset).

Måns har haft en klass-kompis hemma o lekt och Kalle har fått vara med.
Det e aldrig ngr problem med att Kalle få vara med, jag tror att de tycker han e lite festlig!
Barnen har ätit hemma-hamburgare och Nils och jag Kycklingfilé med färsk spenat, tomat och mozzarella.
Ikväll kommer Siggan och stannar tills Söndag, då hon åker tillbaka till London.




Kommentarer
Anna och David

Hej! Har kommer news fran Isla Margarita. Vi har det bra och det verkar ni oxa ha det. Bensinen kostar 37 ore litern har. Full tank kostar 15 kr. Ganska lagom tycker jag. Vi ar lite roda...... typ signalkrafta i fargen.....Qvicksilver tshrit kostar 100 kr. Skont vader och gratis mat och dricka. Det ar jatteskont att vara har. Kram fran Anna och David

2007-01-04 @ 22:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0