Onsdag 24/1

Idag har jag jobbat på INSIGHT 10-17.
Det var kul.
Nils hämtade barnen och jag handlade, vi åt sen grillade revben, potatiskroketter och broccoli (not gott).
Har  ikväll klippt ut nya byxor i ljusblå manchester som jag ska sy till Kalle och Henrik.
Hoppas jag hinner sy lite innan jag lägger mej för jag har nu fått " SY-abstinens".
Hoppas de blir fina.

Nils, han är så gullig pappa.
Nästan varje kväll ligger han inklämd mellan pojkarna i Kalles säng och antingen pratar och diskuterar eller så läser dem.
Ikväll läste de "Teknikens Värld", där låg de och fantiserade och drömde om vilka bilar de vill ha.
Måns vill ha E 55, Mercedes, svart.
Nils vill ha en R 63 AMG Mercedes, silver.
Karl vill ha en ljusblå BMW (han blir nog en Brat sådär....).
(har fått uppgifterna från Nils, eftersom jag inte har en aaaaaning om bil-märken).

Idag fick jag ett litet paket i brevlådan.
Det e liksom inte så ofta man får det....
Världens sötaste pyjamas till Ingrid från Tom & Daisy i London.
Älskade Sigrid hade köpt den till Ingrid!
Tänk bara att nån kan få tanken att köpa en present bara sådär till ens barn, det tycker jag e gulligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0