Onsdag 17/1

Idag vaknade vi med ett RYCK!
Det var första gången på 100 år som jag kände mej UT-sövd.
Tittade ut bakom rullgardinen, det var ljust ute???
Nils satte sig upp...
-Klockan är ju 9!!!! skrek han.
Alla i familjen hade försovit sig!
Nils skulle vara på jobbet 8 och Måns skulle vara i skolan klockan 8 och jag på Insight klockan 9.45 och innan dess skulle jag lämna de små och tvätta håret m.m.
Så snabbt som tusan fick vi springa upp, klä på oss, i med frukost och åka iväg.

Jobbade sen på Insight i Höllviken 10-17, lite skillnad mot innan jul (har inte jobbat sen dess).
Nu är det bara tråkig REA,  inget folk...ok lite vårnytt.
Åt Burger King till lunch.
Nils hämtade barnen och jag lagade Kalvfärsbiffar och potatismos.
Har städat och eftersom jag har min "KVINNLIGA PERIOD" (gammal Biologi-lärares uttryck) har jag nu smält i mej en 250 gram Marabou mjölkchoklad,....jag vet helt hemskt.
Nils bara skakade på huvudet när han frågade om han fick smaka och jag sa att den var slut.....


Kommentarer
Malin

Han du tvätta håret...

2007-01-17 @ 22:01:37
johanna

JAPP det hann jag OCH duscha.
E man effektiv så e man.
det e bara det att man ibland kan råka ut för olyckor...som te.x skada fingar o sånt.

2007-01-17 @ 22:33:17
URL: http://www.babydream
johanna

jaaaa. du Rickard, du var Hjärtligt Välkommen HIT!
Du skulle varit med.....

2007-01-19 @ 00:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0