Måndag 8/1

Idag hade barnen studiedag, så vi var lediga!
Kalles kompis Oskar ringde så Kalle fick leka med honom, medans jag, Måns och Ingrid åkte till stan, för att fixa ärenden.
Måns fick ett antal prova skjortor till Farfars fest (hittade sen jättefina på Rea),  och vi lämnade in skor hos skomakaren.
Väl hemma var Nils oxå hemma och fotade.
Jag passade Matilda och Oscar.
Barnen lekte.
Nu känner jag verkligen att barnen LÄNGTAR efter skola och dagis.
De e trötta på varandra och efter 2 veckors ledighet behöver det hända ngt nytt.
Christina kom och vi fikade.
Nils åkte tillbaks till Happy och jobbade, kom sent.
Barnen har "sanerats" (dusch, nagelklippning, insmörjning m.m.) tills 1:a dagen på Skola och dagis.
Jag fixar och fixar som vanligt.
Nils och jag åt Färsk ravioli med svamp och sallad och lite kött.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0