Lördag 27/1

Idag fyller lille Anton år!!!
Jättte Grattis till Måns, Karl och Ingrids favorit!
Du är bara en sån fin kille!

Idag jobbade jag på Factory hela dagen, jättekul och jag och Sara var trötta och hade värsta skratt-anfallet typ hela tiden.
Åt rosa hamburgare till lunch.
Hemma hade Nils varit bästa pappan!
Måns var på "pyjamas-party" hos Fanny, han hade givetvis MFF-pyjamas på sig.
Nils och Karl hade åkt snow-racer i vår lilla backe medans Ingrid sov i vagnen.
Sen fortsatte snow-racer- åkandet när Måns kommit hem, Lilla Ingrid fick åka med och bara SKREK av glädje när hon kom farande ner för backen med storebröderna och ALLA mammor tittade på Nils med sträng blick och tyckte han var en oansvarig pappa.
Men sen när de såg att hon hade klarat det så bra och hon ville åka och åka igen verkade de lugna sig.
När jag kom hem stekte han panncakes till kidsen och alla var nöjda och glada.

Ikväll står jag för maten, vi ska äta lite Tapas....fläskfilé i citron och rosmarin, tomat-sallad, halloumeost
och dricka gott vin!
En härlig lördagskväll med andra ord!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0