Lördag 20/1

Idag sov vi eller rättare sagt NILS rätt länge till klockan 11.
Sen frukost.
Vi åkte sen hela familjen till b.la "Nallen på näset" för att kolla eventuella REA-jackor/ byxor till pojkarna (molo).
Herregud! I fredags när jag hämtade Måns på skolan, hade han slitit sönder ELLER slängt sig ute (vild bandy eller fotbollsmatch), så att detta var nu 4:E temo-byxan som gått sönder!!!!!!!!!!!!!!! på mindre än ett 1/2 år.
Men det var inte bra rea plus att det inte fanns ngt i Måns storlek. 
Istället fick han ett par varmfodrade gummistövlar att spela bandy/fotboll med i leran på skolan.
Detta barn!!!! han sliter kläder och skor värre än ngn annan!!!!!
Åkte sen hem och åt lunch....och tog det lugnt, jag fick vila lite.
För klockan 17.00 ska vi på middag till fam Klintberg o där kommer även Fam,. Wirén infinna sig, ska bli jätteskoj!

Ville  bara meddela att Moltex-katalogen nu kommit ut.
Och all Skåne-trafik reklam stoltserar i all press, annonser, busskurer och bussar, kul!

Just nu läser jag "Det ska bli ett sant nöje att döda dej" av Magdalena Graaf.
Jag har stått med pocketen i handen och velat läsa den, men lite fördomsfull som man är tänker man:
-jaja...den där bimbon, kan hon skriva? och är det inte lite VÄL förutsagt.
Köpte den på Toppen häromdan, jag har ju iallafall varit nyfiken.
Och den är så fruktansvärt hemsk, brutal och tragisk.
Vilket helvete hon varit med om.....jag har NUMERA STOR RESPEKT för Magdalena Graaf.
Ngn som vill låna den eller att jag ska skicka den???


Kommentarer
Malin

Graaf boken har jag faktiskt här men jag har inte kommit dit ännu. Ska bli intressant att läsa. Därimot vill jag ha en moltex katalog....

2007-01-20 @ 19:12:55
Sigrid

Ja jag kan lana den!!

2007-01-20 @ 20:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0