Torsdag 8/2

Idag har jag jobbat på Factory i Malmö 10-18.
Det var jätteroligt! MEN......"Oddan" har inte kommit än så det var en besvikelse....även för de andra 30 personerna som var inne och frågade eller ringde....crazy!???

Nils hämtade barnen och jag hade förberett pasta-sås, så det var bara att koka pasta för honom.
Konstigt att man nästan har dåligt samvete när man jobbar och HAN får hämta barnen.
Man vill underlätta det för honom så inte det blir kaos.
Nils behöver uppmuntran från ngn annan utom mej!

Nu ska vi dricka Champagne, JAG har köpt "Gula Änkan" för IDAG fick jag lönen från Moltex-slitsamma-nästan gå in i väggen-jätteintensiva-jobbet!!!!!!
Det kändes nice men FY FAN vad jag är värd det,  OCH Nils!
Skrytigt...men GUD vad vi var duktiga och vi blev ju aldrig gratulerade av någon,  så vi får gratulera OSS själva 3 månader i efterhand!!!!


Kommentarer
charlotte

Härligt! Bra idé att fira sig själv med champagne!!

2007-02-09 @ 14:04:58
jojan

Ja visst var det!
Och GUUUD! vad jävla gott det var.
Riktig Champagne, DET borde man dricka oftare.
Kram Johanna

2007-02-09 @ 19:39:55
Malin

Hoppas du haft en bra dag på jobbet och att Oddan har kommit. Nu ska jag njuta av min fredag kväll med en bra BBC thriller, och kanske en man om han kommer hem någon gång.

2007-02-09 @ 19:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0