Torsdag 15/2

Idag har jag städat och städat och fixat och trixat.
Har planerat på firman.
Hämtade barnen, Måns hade klasskompis Erik med sig hem.
De var ute och spelade fotboll och bandy. Måns nya favorit-sport är nu då Ishockey!
Så nu håller Nils på och ringer runt för att kolla om "hockey-skola" etc......helst ska det då vara Malmö Redhawks!!!!
Kalle vill ju oxå, vi får se om de tar in 4 1/2 åringar!?
På Lördag var iallafall båda 2 välkomna till Rosengårds is-hall för att pröva på, vi får se hur det går.
Måns är överlycklig och Kalle oxå, fast han inte rikitgt förstår vad som händer....

Ikväll har vi ätit Spagetti Bolognese och barnen har lagt sig tidigt eftersom de varit så trötta.
Jag har blivit VRÅL-förkyld igen!!!! (varit det sen den 15 januari nu) och det är såååååå jobbigt för man är "nockad", fryser och har inget smak eller lukt-sinne, hatar att vara sjuk och NU dessutom igen!
Jag vill till SOLEN!


Kommentarer
Soliga London

Här är det lite soligt satt på uteservering i dag och fikade i vanliga kläder, skepparkavaj och jeans utan att frysa. i 45 minuter medans Rakel sov. Då är livet härligt.

2007-02-15 @ 21:20:12
johanna

hej!

Fy fabian vad underbart det verkar.
Vi längtar!
Men nu e jag lite sjuk bara....ska till vårdecentralen snart, OM det e ngt så man kan få pencillin, jobbigt!
Men LONDON...here we come!

2007-02-16 @ 09:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0