Torsdag 1/2

Idag har jag och Ingrid varit lediga...skönt.
Vi har varit hos Elisa och O.
Karin och lille Svante kom oxå på fika, trevligt!

Åkte förbi ILVA för att kolla på nya sacko-säck överdrag....våra ligger som 2 blöta pölar på golvet.
Och man kan då stoppa ner innesäcken i nya överdrag och då blir det skit-bra igen.
Det fanns 1 kvar i hela världen på ILVA, de kollade t.om lagret.
Jag fick en rosa som var i butiken och eftersom det var den enda kvar i hela världen fick jag den för 130 kr!!!!
Så det blev man ju tacksam över!
Åkte och hämtade pojkarna på 2 ställen, Måns fick ta Melker i 1:an med sig hem.
De lekte hela eftermiddagen och spelade Bandy inomhus så kryddburkarna flög.
Melker e minst av 2 bröder och han är så gullig, kom på mej själv att jag tyckte det var så HIMLA gulligt med 3 pojkar!
Mamman sa att alla bröderna e jättebusiga (charmigt) och hänger i taket och klättrar på väggarna.
Då blev det ännu gulligare.

Städat toaletterna och lagat hemmarullade köttbullar, brunsås, potatismos och lingon som alla i familjen slukar.
Nils slickade tallriken......
Ska sy ikväll....ett par ljusblå velour byxor i storlek 68.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0