Tisdag 27/2

Idag har jag jobbat på Factory 10-18.
Roligt som vanligt och en bra dag!
Sara & Ia kom tillbaka från inköp så ett par timmar jobbad vi 4 styckna och då blir det alltid så skrattigt och roligt!
Tycker verkligen det är sååå roligt att jobba i butik med mkt att göra och med roliga, trevliga och glada kollegor!
Nils hämtade barnen och de var duschade, mätta och glada när jag kom hem.
Lilla Ingrid släppte mej inte en sekund när jag kom hem, hon är så gullig och glad när man kommer.
Och hon vill ha PRECIS allt som sin mamma.
Om mamma tar läppglans ska Ingrid ha, om mamma äter just den potatisen ska Ingrid ha just den potatisen.
Om mamma tar på sig leggings ska Ingrid byta kläder......
Lilla Luttan!

Jag tog med mej Grekisk mat hem som Nils och jag åt, det var gott och nu kommer jag ånga vitlök.
Ikväll har jag strykt (favvo-sysselsättning), MÅSTE ha det dära ångstrykjärnet snart.......
Har sen  suttit i tele hela kvällen b.la med trevlig och rolig kamrat i Stockholm (Jenny), som snart kommer ner o hälsar på!!!
Har köpt NU! som jag ska smaska mej med i sängen med min vita toblerone.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0