Sondag kvall 18/2

LONDON AR BARA HEEELT UNDERBART!
Vi 3 systrar har "bara" brakat 2 ggr idag.
Forst  Siggan och Matilda, sen jag och Matilda....men annars har det gatt sa bra sa bra!!!!!
Vi borjade dagen med en stadig frukost som Siggan fixade till!
(Ingrid och jag har sovit som stockar, ...tack medicinen!).
Vid 11-tiden gick vi ut och borjade var dag pa KINGS ROAD, en jattemysig gata med butiker sa som Petit Bateau och fina barnkladesaffarer (Siggan som ar van var det OK med...men Matilda fick ett utbrott efter 2).
Det finns sa fina barnklader och skor sa man kunde shoppa ihjal sig.
Jag ALSKAR verkligen den engelska barnkladsstilen med sma klanningar, sma spetsstrumpor och fina sma skor.
Lunch at   vi pa en Italiensk restaurang pa torget DUKE OF YORK, dar drack vi ett glas Chardonnay sa dar satt vi ett bra tag.
Matilda var sen trott och ville hem och skapa  nya latar, sa Siggan och jag promenerade vidare langs Sloane Street och Siggan visade mej en massa roliga butiker.
Nar vi gar dar pa SL Str sa moter vi val dar var kusin MALIN!!!! (ok vi skulle mota upp henne men anda!???).
Sa vi fortsatte till HARRODS dar vi gick och dreglade lite pa....javisst barnklades.....
Vidare till Harvey Nicolas och sen hem vid 6-tiden.
Matilda hade borjat laga mat och vi 3 systrar och Ingrid och var harliga kusin MALIN (utan barn och man, dem saknade vi) avnjot en delikat tapas middag, jattegott!

Pa hemmafronten....Mans har ringt och jag tror han langtar lite!!!
Kalle hade varit pa kalas och Mans och Nils hade bowlat.
Sen hade de kollat pa en film som heter GOAL, sa sorglig att Nils inte kunde lasa texten sa han!
Vi langtar etter er!!!!
Och jag vet att NI langtar efter oss oxa!

Malin har akt hem, Ingrid sover och vi 3 ska sitta och snacka....Matilda skriker som en galning pa mej att jag ska komma och Sigrid sajer:
-Nu har helvetet bruit ut!!!!
Jaja....vi ALSKAR iallafall varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0