Onsdag 28/2 NAMNSDAG: MARIA

GRATTIS TILL MIG SJÄLV IDAG, Johanna MARIA!

Idag kom Lille ROCCO till världen!!!!
Valeria och Jespers 3:dje barn.
Nemo och Viras lillebror!
Allt gick bra och vi hoppas att vi kan träffa det lilla underverket snart!

Idag har jag jobbat på Factory igen, mkt att göra och det är ju alltid kul.
Hämtade barnen och lagade lasagne.
Nils kom hem senare och snäll make som han är hade han med sig en namnsdagspresent!!!
En ny VIT tv, som vi ska ha i sovrummet.
ÄNTLIGEN! säjer jag.
Det har varit ett litet problem i vår familj....Nils vill alltid sitta uppe länge vid tv:n och jag vill sova tidigare eller iallafall inte sitta i en kall soffa och slö-glo.
Nu har vi en VIT (mkt snyggt) Tv i sovrummet....och han lyxade till det med en Boxer till o med.
Vi har nämligen levt på Stenåldern de senaste åren och bara haft 1, 2 och 4:an.
Men nu har vi typ 100 channels.
Jag fick mitt "STAR" -channel och Nils sitt "Eurosport"!
Tja...nu får det ju inte bli så att man "bara" tittar på Tv i sov-rummet.....

Godnatt!...... och jag pratade med Valli tidigare i kväll och allt var bra och lille ROCCO var så söt!
Jag är så glad för eran skull och kan verkligen minnas tillbaka till det första dygnet tillsammans med en liten nyfödd bebis.........


Kommentarer
titti o ingemar

Bättre sent än aldrig! Grattis på Maria-dagen säger vi i Rinket. Kram Faffa o Famo.

2007-02-28 @ 23:07:29
Frida Bergkvist

Jättebra Nils! Äntligen, säger jag som hört om detta läggningsproblem, typ i alla tider. Hoppas nu att detta är lösningen. Kanske nu i början att ni vill titta båda och slåss om programmen mm. Men sen tror jag att allt blir perfekt, när Jojjans vardagströtthet infinner sig, och ni kan gosa en liten stund i sängen innan hon somnar. GRATTIS och lycka till!!! Önskar väninnan Frida.

2007-03-01 @ 10:49:44
Richard Sandell

Hej

Jag har 4 kommentarer!!

1) Grattis Johanna Maria
2) Grattis Jeppe (min före detta svåger) och Valeria
3) Ni skulle ha köpt 2 Tv i sovrummet, jag tror knappast att Nils vill titta på "STAR", ialla fall inte den typen av "STAR". Så han kommer att sitta i soffan ändå......så inget mys där inte.
4) Förklara gärna för min fru att man kan göra andra saker än sova i sovrummet...........



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0